دانلود برنامه پولی کمک وایبر

تبلیغات

دانلود برنامه پولی کمک وایبر

دانلود برنامه پولی کمک وایبر

 امکان حذف عکس مخاطبین وایبر

فعال نمودن هشدار دریافت عکس جدید ( 5 دقیقه پس از اینکه مخاطبین وایبر شما ، عکس پروفایل خود را عوض کنند ، پیامی در روی گوشی شما ظاهر میشود و به شما اعلام مینماید که برنامه کمک وایبر عکس جدیدی دریافت کرده است و میتوانید با کلیک بر روی این پیام ، مستقیم وارد برنامه کمک وایبر شوید و عکس جدید را مشاهده نمائید )
این پیام میتواند همراه با صدا و ویبره و یا بدون صدا و ویبره باشد .
میتوانید این پیام را فعال یا غیر فعال نمائید.

(((( بسیار مهم ))))

اگر استفاده از برنامه هایی همچون وایبر ، تانگو ، لاین ، واتس آپ و غیره بدون اطلاع و آگاهی های لازم صورت گیرد نه تنها برای کاربران فرصت های جدید و ارتباطات ارزان و آسان را ایجاد نخواهد کرد بلکه منجر به شکل گیری تهدیدهای جدید در حوزه امنیتی و اخلاقی خواهد شد.
البته نباید این مسئله را از نظر دور داشت که هیچ کدام از عرصه های موجود در فضای مجازی به خودی خود تهدید محسوب نمیشوند.در واقع باید گفت تهدید در فضای مجازی زمانی متولد خواهد شد که از فرصت های نهفته در آنها به درستی و با آگاهی های لازم استفاده نشود
حریم خصوصی و محرمانگی اطّلاعات شخصی، یکی از مهم‌ترین و جنجالی‌ترین مباحثی است که از ابتدای همگانی شدن اینترنت و بعدتر با ظهور و بروز شبکه‌های اجتماعی وجود داشته‌است. تقریباً هیچ کسی پیدا نمی‌شود که بخواهد اطّلاعات شخصیِ فردی و خانوادگی خود را به راحتی در اختیار دیگران بگذارد.
بدیهی است برای اینکه عرصه های مختلف فضای مجازی همچون شبکه های اجتماعی و یا ابزارهای تلفن همراه منجر به بروز تهدیدهای جدید در حوزه امنیتی و اخلاقی نشوند،باید آموزش های لازم به کاربران آنها داده شود تا از وقوع مشکلات بعدی جلوگیری شود.
متأسفانه، بررسی‌ها نشان می‌دهد که حضور بسیاری از کاربران ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی، با مخاطراتی در رابطه با تهدید حریم خصوصی آنان مواجه است و سهل‌انگاری این دسته از کاربران، گاه صدمات و لطمات جدّی بر آنان وارد کرده‌است.
برنامه کمک وایبر ، بر اساس اطلاعاتی که برنامه وایبر ، به راحتی در دستگاه شما ذخیره مینماید عمل کرده و تصاویر دوستانتان را جهت نمایش و ذخیره در اختیار شما قرار میدهد. حتی اگر دوستانتان فقط یک لحظه این تصاویر را آپلود کرده و بلافاصله پشیمان شده اند..
طبق موارد فوق الذکر ، کاربران هنگام ارسال تصویر خود به برنامه هایی چون وایبر ، تانگو ، لاین و غیره این شرایط را پذیرفته اند که آن برنامه ها ، از این عکسها استفاده نمایند و در واقع ، کاربر پس از ارسال این تصاویر ، دیگر اختیار کنترل انتشار تصاویر را ندارد!!
این برنامه بطور عملی ، کاربران را با بخش بسیار کوچکی از نا امن بودن این برنامه ها آشنا میسازد و از این پس ، هنگام تعیین عکس پروفایل ، قطعا محتاط تر عمل خواهند نمود.
لازم به ذکر است که تمامی عکسهای مخاطبان برنامه هایی همچون وایبر ، تانگو ، لاین ، واتس آپ و غیره در دستگاه شما ذخیره شده است و با یک جستجوی ساده ، به تمامی آنها دسترسی خواهید داشت.
وظیفه برنامه کمک وایبر ذخیره تصاویر مخاطبان است ،بجای آنکه با گرفتن عکس از صفحه ، این کار را انجام دهند.
در پایان مجدد یادآور میشوم که " لازمه استفاده از تکنولوژی ، داشتن دانش لازم نسبت به آن تکنولوژی است "
با احترام – امیری
در زیر بصورت تیتر وار ، برخی از اخبار مربوط به این نرم افزار ها آورده شده است :

1 ) معمولاً در شبکه‌های اجتماعی، جزئی‌ترین اطّلاعات کاربران نیز قابل دریافت و انتشار است. تصاویر ، علاقمندی‌ها، میزان تحصیلات، ارتباطات خانوادگی، ارتباطات دوستانه، شغل، محلّ زندگی، محل تحصیل و محلّ تولّد و بسیاری از جزئیات دیگر مورد سوال قرار می‌گیرد. برخی از وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، حتّی رنگ مو، رنگ چشم و اندازه‌ی قدّ کاربر را نیز می‌پرسند.
گفتگوی هر دو نفر در وایبر، هزینه‌‌ای بالغ بر 2 میلیون تومان برای شرکت سازنده دارد و این در حالی است که این شرکت از شما هیچ هزینه‌ای اخذ نمی‌کند. 
بنابراین بر خلاف تصور عامه که نرم افزارها و اپلیکیشن هائی همچون ویچت و وایبر را صرفا ابزاری برای ارتباط تلقی میکنند،این ابزارها کارکرد مهم دیگری دارند و آنهم فراهم کردن زمینه لازم برای دسترسی شرکت های ارائه کننده این خدمات به اطلاعات شخصی کاربران است. بدیهی است که هزینه‌های سرسام‌آور این وب‌سایت‌ها که خدمات خود را به صورت رایگان عرضه می‌کنند نمی‌تواند تنها از طریق تبلیغات تأمین شود و منطقی است که وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، مخارج خود را از طریق فروش اطّلاعات تجاری و غیرتجاری که با داده‌کاوی در انبوهی از اطّلاعات کاربران و محتواهای چندرسانه‌ای آنان به دست آمده‌است تأمین کنند. از این رو محرمانگی اطّلاعات کاربران از سوی این گونه از وب‌سایت، ادّعایی بیش نیست.
2) بر اساس اطلاعاتی که دو تن از کارکنان کمپانی فیس‌بوک در مقاله‌ای منتشر کردند مشخص شد که فیس‌بوک از امکانات فنی‌ای برخوردار است که نوشته‌های کاربر همان لحظه که در حال تایپ آن است و فارغ از انتشار یا کنسل کردن انتشار٬ ذخیره می‌شوند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید .....

دانلود با لینک مستفیم
حجم فایل :   320 کیلوبایت




مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.